PerformCzech SKILLS Copywriting pro scénická umění: Dej o sobě vědět textem!

Čeho můžete dosáhnout pomocí tiskové kampaně? Jak ji připravit, aby byla efektivní a úspěšná? Proč je v marketingu důležitý storytelling? Jaké jsou rozdíly mezi tiskovými a marketingovými materiály? Jakou formu mají mít texty určené pro sociální sítě? A jakým textovým obsahem zaujmout zahraniční trh? Tipy, návody a triky z praxe získáte na tomto workshopu, které využijete ve své další profesní umělecké praxi i pro případnou mezinárodní spolupráci. 

PerformCzech / Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Asociací profesionálních divadel vyhlašují výzvu pro začínající i pokročilé profesionály z oblasti scénických umění k účasti na kurzu Copywriting pro oblast scénických umění: Dej o sobě vědět textem!

Cílem workshopu je rozvoj dovedností v oblasti copywritingu a tvorba marketingových textů v anglickém jazyce za účelem propagace tvorby v oblasti scénických umění (divadlo, tanec, nový cirkus) s orientací na zahraniční trh (účast na veletrzích, festivalech scénického umění nebo hostování v partnerských zahraničních organizacích).

Workshopem vás provedou zkušený reklamní textař, copywriterka a autorka úspěšného blogu a zahraniční marketingová & PR agentura se zaměřením na scénická umění.

Patnácti účastníkům nabídneme dvoudenní workshop se zahraničními a tuzemskými odborníky na PR, copywriting a marketing. Výstupem bude prezentace textů v anglickém jazyce.

Termíny: 

1.12. odpolední blok
zahajovací setkání účastníků kurzu v divadelním klubu Divadla Jiřího Myrona (Národní divadlo moravskoslezské)
příklady z dobré praxe na domácí a zahraniční scéně
2.12. dopolední a odpolední blok
praktický workshop, prezentace textů

Ubytování a občerstvení v průběhu konání workshopu na festivalu zajištěny. K dispozici budou také vstupenky na představení v Národním divadle moravskoslezském 1.12. ve večerních hodinách (na výběr bude balet CARMEN nebo Ibsenovo drama NORA, začátky v 18:30). Ubytování i obě divadelní budovy jsou od sebe do 10 minut pěšky v centru Ostravy.

Uzávěrka přihlášek: 20.11.2023

Povinné součásti přihlášky:
– profesní CV
– motivace
– ukázka PR a marketingové textů nebo Press kitu v anglickém jazyce

Kritéria výběru:
PR a marketingoví specialisté z divadel a divadelních souborů, manažeři mezinárodních vztahů, kteří mají formální vzdělání nebo pracovní zkušenosti přímo z oboru. 
Očekáváme zájem nabýt nové zkušenosti, rozšířit okruh svých kontaktů a snahu rozšiřovat je na mezinárodní scéně.

Workshop je vhodný bez pro profesionály bez ohledu na délku doby praxe.
Hlásit se mohou fyzické osoby starší 18 let v den podání přihlášky, které mají trvalý nebo přechodný pobyt v ČR.
Anglický jazyk podmínkou

Přihlášky posuzuje APD a PerfromCzech
Přihlašovací formulář: zde

Kontaktní osoba: Barbora Formánková, barbora.formankova@idu.cz