ASSET
ASSET je akronym pro Audience Segmentation System in European Theatres (Systém segmentace publika v evropských divadlech). Hlavním cílem projektu bylo vyvinout, otestovat a poskytnout divadlům a organizacím působícím v oblasti scénického umění a kultury v Evropě nástroje a dovednosti, které jim umožní poznat své publikum a využít tyto znalosti k diverzifikaci a prohloubení vztahu s diváky a k rozvoji jejich marketingových a uměleckých programů. Projekt byl založen na metodice segmentace publika a prototyp segmentace divadelního publika ASSET byl vyvinut ve spolupráci s 20 divadly z pěti evropských měst (Praha, Vídeň, Helsinki, Zářeb, Sofie) a spojen s Evropskou nocí divadel, platformou oslovující statisíce diváků ve dvanácti evropských zemích. Projekt šesti partnerů z celé Evropy byl podpořen programem Kreativní Evropa a realizován v období 2018-2021.
Metodika a výstupy projektu včetně nástrojů pro segmentaci publika jsou dostupné v publikaci ke stažení zde.
Hlavní pořadatel:
Katedra produkce, Divadelní fakulta AMU, ČR
Partneři:
The Audience Agency, UK
Institut umění – Divadelní ústav, CZ
Narodno sveuciliste Dubrava, Chorvatsko
IG Kultur Österreich, Rakousko
Arts Project Foundation, Bulharsko
Metropolia University, Finsko